Biuletyn Informacji Publicznej

Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej

 

Przeszukaj BIP

W BZP opublikowane zostało ogłoszenie o zamówieniu: "„ Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych ) do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej -  budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49", nr ogłoszenia: 2023/BZP 00296942/01

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (SWZ.doc)SWZ.doc[ ]206 kB2023-07-10 07:07
Pobierz plik (Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.doc)Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.doc[ ]365 kB2023-07-10 07:07
Pobierz plik (Załącznik nr 2 - Oświadczenie 1.doc)Załącznik nr 2 - Oświadczenie 1.doc[ ]40 kB2023-07-10 07:07
Pobierz plik (Załącznik nr 2a - Oświadczenie 2.doc)Załącznik nr 2a - Oświadczenie 2.doc[ ]36 kB2023-07-10 07:07
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - Przedmiot zamówienia.doc)Załącznik nr 3 - Przedmiot zamówienia.doc[ ]190 kB2023-07-10 07:07
Pobierz plik (Załącznik nr 4 - Wzór umowy.doc)Załącznik nr 4 - Wzór umowy.doc[ ]53 kB2023-07-10 07:07

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Zamawiający:

Miejskie Przedszkole nr 8

ul. Antoniego Maya 5, 41-700 Ruda Śląska



Nazwa zamówienia:
„ Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych ) do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej -  budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49"

 

 

(...)

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (SWZ.doc)SWZ.doc[ ]206 kB2023-06-21 07:14
Pobierz plik (Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.doc)Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.doc[ ]365 kB2023-06-21 07:14
Pobierz plik (Załącznik nr 2a - Oświadczenie 2.doc)Załącznik nr 2a - Oświadczenie 2.doc[ ]35 kB2023-06-21 07:14
Pobierz plik (Załącznik nr 2 - Oświadczenie 1.doc)Załącznik nr 2 - Oświadczenie 1.doc[ ]40 kB2023-06-21 07:14
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - Przedmiot zamówienia.doc)Załącznik nr 3 - Przedmiot zamówienia.doc[ ]189 kB2023-06-21 07:14
Pobierz plik (Załącznik nr 4 - Wzór umowy.doc)Załącznik nr 4 - Wzór umowy.doc[ ]52 kB2023-06-21 07:14

Ruda Śląska, 14.12.2022 r.

 

 

 

INFORMACJA KOMISJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM

W SPRAWIE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

W dniu 14.12.2022 r. o godz. 10:30 komisja zamówienia publicznego w trybie podstawowym

w składzie:

  1. Gabriela Korkus – przewodnicząca

  2. Jolanta Pilarek – członek

zapoznała się ze złożonymi ofertami dotyczącymi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych ) do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej - budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49".

 

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja o wyborze oferty.doc)Informacja o wyborze oferty.doc[ ]24 kB2022-12-15 16:53

Ruda Śląska, 14.12.2022

 

 

PM8.2701.1.2022

 

 

Miejskie Przedszkole nr 8

41-700 Ruda Śląska

ul.Antoniego Maya 5

 

 

 

 

 

Informacja z otwarcia ofert

w dniu 14.12.2022

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych ) do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej - budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49".

 

 

(...)

 

 

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja o ofertach po otwarciu.doc)Informacja o ofertach po otwarciu.doc[ ]32 kB2022-12-15 16:52

Ruda Śląska, 14.12.2022

 

 

PM8.2701.1.2022

 

 

Miejskie Przedszkole nr 8

41-700 Ruda Śląska

ul.Antoniego Maya 5

 

 

 

Informacja o kwocie przeznaczonej

na sfinansowanie zamówienia

 

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „ Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych ) do Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej - budynek przy ulicy Antoniego Maya 5 i budynek przy ulicy Sobieskiego 49".

 

 

 

Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019
z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym
bez negocjacji zamierza przeznaczyć kwotę: 118 504,69 zł netto.

 

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja o kwocie zamówienia.doc)Informacja o kwocie zamówienia.doc[ ]24 kB2022-12-15 16:51

Dostępność

Copyright © 2014. All Rights Reserved.

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  Akceptuje używanie coocie na tej stronie.
EU Cookie Directive Module Information